Ο Δήμος Ραφήνας–Πικερμίου ενημερώνει ότι λόγω προβλημάτων τεχνικής φύσεως, που δεν ήταν δυνατόν να εντοπιστούν και να αντιμετωπιστούν εγκαίρως, συγκεκριμένος αριθμός των πρόσφατων λογαριασμών ύδρευσης δεν απεικονίζει τα πραγματικά στοιχεία κατανάλωσης – αξία νερού.
Εκ μέρους του προσωπικού του Δήμου σε συνεργασία με τους παρόχους ηλεκτρονικών υπηρεσιών που συμμετέχουν στην κατάρτιση και έκδοση των λογαριασμών ύδρευσης, καταβάλλονται προσπάθειες για την επίλυση του ζητήματος που προέκυψε.
Οι καταναλωτές που διαπιστώνουν είτε μηδενική είτε υπερβολική κατανάλωση στους λογαριασμούς, έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για το ύψος της κατανάλωσης και το ποσό του λογαριασμού από αρμόδιο υπάλληλο, ο οποίος έχει οριστεί ειδικά για την πληροφόρηση του κοινού και βρίσκεται στο Τμήμα Δικτύων Κοινής Ωφέλειας και Οδοποιίας του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου (Λεωφ. Αγ. Χρυσοστόμου Σμύρνης 10 – τηλ: 2294321060 – tdo@4059.syzefxis.gov.gr )
Η Δημοτική Αρχή αντιλαμβάνεται πλήρως την ανησυχία των πολιτών για τα προβλήματα που προέκυψαν με τους λανθασμένους λογαριασμούς ύδρευσης.
Ζητούμε την κατανόηση και διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλονται όλες οι δυνατές προσπάθειες για την ασφαλή επίλυση των τεχνικών ζητημάτων, με στόχο να μηδενιστούν οι πιθανότητες επανάληψής τους στο μέλλον.
Η Δήμαρχος Ραφήνας – Πικερμίου
Δήμητρα Τσεβά


