Ανατολική Αττική
ΕΛΛΑΔΑΡοή ειδήσεων

Γυναικοκτονία στη Θεσσαλονίκη

Νέα υπόθεση γυναικοκτονίας στη Θεσσαλονίκη.

Ένας 46χρονος μαχαίρωσε και σκότωσε την 60χρονη σύζυγό του και τραυμάτισε τον 29χρονο γιο της γυναίκας, στο σπίτι όπου έμεναν στην περιοχή του Αγγελοχωρίου. Ο νεαρός έχει διακομιστεί στο νοσοκομείο.

Ο 46χρονος, που είναι αλβανικής καταγωγής συνελήφθη σήμερα το πρωί.

Πληροφορίες αναφέρουν πως είχε προηγηθεί διαπληκτισμός του ζευγαριού, με τον γιο της γυναίκας να μπαίνει στη μέση για να χωρίσει το ζευγάρι.


Voria

Σχετικές αναρτήσεις

Κατεβαίνει νοτιότερα ο χιονιάς: Σε εξέλιξη βρίσκεται η ψυχρή εισβολή που έχει «ντύσει στα λευκά» την βόρεια Ελλάδα.

lazaros lazaros

Ξεκίνησε το πρόγραμμα πρόληψης του καρκίνου του παχέος εντέρου – Οι δικαιούχοι των self-tests

lazaros lazaros

Στις 19:30 στο «Ελ. Βενιζέλος» το Άγιο Φως

lazaros lazaros