Ανατολική Αττική
ΕΛΛΑΔΑΡοή ειδήσεων

«Ήμασταν όλοι λιώμα» Εργαζόμενοι του Μετρό στο Μοναστηράκι ξέχασαν τα ηχεία ανοιχτά

Απίστευτο αλλά αληθινό είναι περιστατικό που καταγράφηκε στον σταθμό του Μετρό Μοναστηράκι, στην Αθήνα, όταν υπάλληλοι ξέχασαν στον σταθμό ανοιχτά το μικρόφωνο των ηχείων για τις ανακοινώσεις.

Το τραγελαφικό αυτό συμβάν έφερε στη δημοσιότητα ο ΣΚΑΪ και η εκπομπή «Live You», ενώ από τα ηχεία ακούγεται η εξής στιχομυθία:

  • Δεν ήξερα πού πήγαινα, πήγαινα πάνω.
  • Μ…, το γ…ς ρε!
  • Όλοι ρε λιώμα σού λέω ήμασταν εκεί, το καλύτερο.

Μάλιστα, στο ίδιο βίντεο φαίνεται ένας από τους επιβάτες να τούς κάνει νόημα στην κάμερα, ότι ακούγονται.

Σχετικές αναρτήσεις

Ο κινητήρας της Virgin Australia αναφλέγεται αναγκάζοντας αεροσκάφος να κάνει αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο Invercargill της Νέας Ζηλανδίας

lazaros lazaros

Νέα Ιωνία: Η γέφυρα έπεσε – Οι υπεύθυνοι κοιμόταν

lazaros lazaros

Απίστευτο συμβάν στο κέντρο της Λαμίας

lazaros lazaros