Ανατολική Αττική
LIFESTYLEΡοή ειδήσεων

Πασχαλάκης και Αλεξανδρόπουλος στην… πίστα της Άννας Βίσση με την κούπα του Conference

Τα πανηγύρια για την κατάκτηση του Conference League από τον Ολυμπιακό καλά… κρατούν.

Στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται η Άννα Βίσση γιόρτασαν οι παίκτες των Πειραιωτών την κατάκτηση του τροπαίου, με τους Αλέξανδρο Πασχαλάκη και Σωτήρη Αλεξανδρόπουλο να… ανεβαίνουν στην πίστα με την κούπα.

Γλέντι μέχρι το πρωί

Οι δύο Έλληνες παίκτες, υπό τις μουσικές της ορχήστρας, έκαναν το τελετουργικό σηκώνοντας το τρόπαιο πάνω στην πίστα, εν μέσω αποθέωσης τόσο από τον κόσμο που ήταν στο μαγαζί, όσα και από την τραγουδίστρια, με τις στιγμές να αποθανατίζονται από τους θαμώνες.

ingr

Σχετικές αναρτήσεις

16 χρονη κοπέλα έβαλε τέλος στην ζωή της στο Ιράν, μετά από επίθεση που δέχτηκε δεν φόρεσε χιτζάμπ.

lazaros lazaros

Πέθανε ο «αποστάτης» των Rothschild – Πώς έκανε τη δική του αυτοκρατορία

lazaros lazaros

Κακοκαιρία: Εκατοντάδες κλήσεις δέχθηκε η Πυροσβεστική μέσα σε 24 ώρες – Πού παρουσιάστηκαν τα προβλήματα

lazaros lazaros