Ανατολική Αττική
ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣΔιάφοραΕΛΛΑΔΑ

Η μεγάλη υπογειοποίηση της Αθήνας -Πού θα κατασκευαστεί, ποια συνοικία της πρωτεύουσας θα μεταμορφώσει

Προχωρούν οι εργασίες υπογειοποίησης του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια που θα καταστήσει ελκυστικότερο τον σιδηρόδρομο και θα βελτιώσει την εικόνα της περιοχής.

Εντός του πρώτου εξαμήνου του 2025 θα έχει ολοκληρωθεί, όπως δήλωσε πρόσφατα ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, ο δυτικός διάδρομος της σιδηροδρομικής σήραγγας Σεπολίων Αττικής, η οποία αφενός θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής για όλους τους κατοίκους της περιοχής και αφετέρου θα βελτιώσει τις μετακινήσεις των πολιτών.

Πρόκειται για το έργο «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων».

Ειδικότερα, αυτό αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου μήκους 2,36 χλμ., εκ των οποίων τα 1,91 χλμ. υποβαθμισμένου / υπογειοποιημένου, ο οποίος ξεκινά από την έξοδο του Σ.Σ. Αθηνών προς Θεσαλλονίκη (ΧΘ 10+821) και καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες (ΧΘ 13+181) στη περιοχή Σεπολίων του Δήμου Αθηναίων όπου συναντά τον νέο τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο.

Η νέα σιδηροδρομική γραμμή που θα είναι διπλής διατοπής κατασκευάζεται επί της υφιστάμενης ζώνης κυκλοφορίας σταδιακά. Πρώτα θα ολοκληρωθεί ο δυτικός διάδρομος που θα εξυπηρετεί την κίνηση των υπεραστικών συρμών και κατόπιν ο ανατολικός που θα εξυπηρετεί τους προαστιακούς συρμούς.

Ειδικότερα, αυτό αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου μήκους 2,36 χλμ., εκ των οποίων τα 1,91 χλμ. υποβαθμισμένου / υπογειοποιημένου, ο οποίος ξεκινά από την έξοδο του Σ.Σ. Αθηνών προς Θεσαλλονίκη (ΧΘ 10+821) και καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες (ΧΘ 13+181) στη περιοχή Σεπολίων του Δήμου Αθηναίων όπου συναντά τον νέο τετραπλό σιδηροδρομικό διάδρομο.
Η νέα σιδηροδρομική γραμμή που θα είναι διπλής διατοπής κατασκευάζεται επί της υφιστάμενης ζώνης κυκλοφορίας σταδιακά. Πρώτα θα ολοκληρωθεί ο δυτικός διάδρομος που θα εξυπηρετεί την κίνηση των υπεραστικών συρμών και κατόπιν ο ανατολικός που θα εξυπηρετεί τους προαστιακούς συρμούς.

Με δεδομένο ότι θα διπλασιαστούν οι γραμμές, θα διευκολυνθεί σε μεγάλο βαθμό η κυκλοφορία των τρένων. Ο χρόνος των δρομολογίων θα μειωθεί και θα αυξηθεί ο αριθμός τους, και έτσι θα ενισχυθεί η ελκυστικότητα του σιδηροδρόμου.

Επίσης, άνωθεν του τεχνικού υπογειοποίησης θα αποκατασταθεί η επικοινωνία 9 καθέτων οδών, που σήμερα διακόπτονται λόγω του επίγειου σιδηροδρομικού διαδρόμου, ενώ εκτιμάται ότι το έργο θα αυξήσει την οδική και σιδηροδρομική ασφάλεια στο κέντρο της πόλης.

Τέλος, θα αναβαθμιστεί και η ποιότητα ζωής των κατοίκων, οι οποίοι θα απαλλαχθούν από τον θόρυβο των τρένων, και θα απολαμβάνουν τους χώρους αναψυχής που θα δημιουργηθούν στην επιφάνεια, εκεί δηλαδή που βρίσκονται σήμερα οι επίγειες γραμμές.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα έργο που απαιτεί «χειρουργικές παρεμβάσεις», καθώς γειτνιάζει με τη Γραμμή 2 του Μετρό και έναν μεγάλο αγωγό της ΕΥΔΑΠ.

πηγη: carandmotor.

 

 

 

 

Σχετικές αναρτήσεις

Πέθανε ο Αντόνιο Νέγκρι Θεωρητικός του εργατισμού, της αυτονομίας και της πολιτικής του «πλήθους»

lazaros lazaros

Ανθούλα Σουπιάδου Βαμβουρέλλη. Τρεις γενιές και ο ξεριζωμός του 1922 αρχίζει μέσα από τις σελίδες του τρίτου καινούριου μου βιβλίου , με τίτλο 1922 ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ

lazaros lazaros

Πλανήτης Άρης: Περιστρέφεται όλο και πιο γρήγορα.Το φαινόμενο προβληματίζει τους επιστήμονες

lazaros lazaros