Ανατολική Αττική
ΚΟΣΜΟΣΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΡοή ειδήσεων

Νέα Υόρκη – Χρηματιστήριο: Στο “βαθύ κόκκινο” Dow Jones και Nasdaq

Το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης έκλεισε τη σημερινή συνεδρίαση με μεγάλη πτώση, με τους φόβους μιας ύφεσης στις ΗΠΑ και το «ξεπούλημα» που είχε προηγηθεί στις διεθνείς αγορές να προκαλούν πανικό στους επενδυτές.

Ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones, στη χειρότερη επίδοσή του από το 2022, υποχώρησε κατά 2,60% στις 38.703,27 μονάδες.

Ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας έκλεισε με πτώση 3,43% (στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Μάιο) στις 16.200,08 μονάδες και ο διευρυμένος δείκτης S&P 500 στις 5.186,33 μονάδες, με πτώση 3%.

Ant1 News

Σχετικές αναρτήσεις

Αναστάσιος Μαστρογιάννης Θεοφάνεια μνήμης και πίστης στην Τρίγλια

lazaros lazaros

Το συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ «Ναβάλνι» θα προβληθεί στη Θεσσαλονίκη εις μνήμην.

lazaros lazaros

Ναύπακτος: Τα βεγγαλικά και ο φλεγόμενος σταυρός στο λιμάνι στην περιφορά των Επιταφίων – Δείτε βίντεο

lazaros lazaros