Ανατολική Αττική
ΙΑΤΡΙΚΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΑΡοή ειδήσεων

Οι ναυτεργάτες για την τραγωδία στο Blue Horizon: «Τεράστιες ευθύνες από την εταιρεία και τον υπουργό Ναυτιλίας»

Η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού και η Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής Ε.Ν (Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ) καταδικάζουν το «εγκληματικό γεγονός», που οδήγησε στον θάνατο του 36χρονου Αντώνη στον καταπέλτη του Blue Horizon, ενώ κάνουν λόγο για «ευθύνες της εφοπλιστικής εταιρείας, του υπουργείου ναυτιλίας και των υπηρεσιών του, όπως και ορισμένων μελών του πληρώματος, που συμμετείχαν στο απάνθρωπο περιστατικό».

Η ανακοίνωση για το Blue Horizon

«Καταδικάζουμε το αποτρόπαιο εγκληματικό γεγονός, που συντελέστηκε στο Ε/Γ – Ο/Γ πλοίο “BLUE HORIZON της ναυτιλιακής εταιρείας BLUE STAR FERRIES, με αποτέλεσμα τον θάνατο 36χρονου επιβάτη.
Τα σωματεία μας εκφράζουν τα βαθιά συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους συγγενείς του 36χρονου επιβάτη.

Τεράστιες είναι οι ευθύνες της εφοπλιστικής εταιρείας, του υπουργείου ναυτιλίας και των υπηρεσιών του, όπως και ορισμένων μελών του πληρώματος, που συμμετείχαν στο απάνθρωπο περιστατικό.
Το σύνολο των εφοπλιστικών ακτοπλοϊκών εταιρειών, οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις και το υπουργείο ναυτιλίας, γνωρίζουν ότι ακόμα και το Π.Δ 177/2000, που καθορίζει την φόρτωση του πλοίου, δεν εφαρμόζεται στην πράξη.

Συγκεκριμένα στο άρθρο 22 με τίτλο “Καταπέλτες”, στην παραγ. 11 καθορίζει ότι: «Η ασφάλιση του καταπέλτη και της θύρας ασφαλείας, πρέπει να γίνεται πριν τον απόπλου του πλοίου με ευθύνη του πλοιάρχου», κανονισμός που δεν εφαρμόζεται από καμία εφοπλιστική εταιρεία.
Επίσης κατά την εξέλιξη του γεγονότος, όπως καταγράφεται σε βιντεοληπτικό υλικό, αποδεικνύεται η έλλειψη της παρουσίας λιμενικής αρχής και η μη παρέμβαση της, ως όφειλε με βάση την υπουργική απόφαση 2415.1/51133/2021, που καθορίζει την ευθύνη των λιμενικών αρχών.

Συγκεκριμένα στο άρθρο 14, αναφέρει: “Η λήψη των ενδεικνυόμενων μέτρων κατά τους κατάπλους και απόπλους των επιβατηγών πλοίων, επιβατηγών οχηματαγωγών, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή και ασφαλής διακίνηση των επιβατών και οχημάτων στους χερσαίους χώρους λιμένα και η επιβίβαση/αποβίβαση από τα πλοία”.πηγη:lawandorder.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Συνέδριο Αλιείας-Μ. Σχοινάς: Η Ελλάδα ηγέτης στην ΕΕ στις υδατοκαλλιέργειες

lazaros lazaros

Δημήτρης Αποστολόπουλος.Οδική ασφάλεια και ημερίδα κυκλοφοριακής αγωγής στο γυμνάσιο Κορωπίου.

lazaros lazaros

Δωρεάν νομική κάλυψη από τον Δικηγορικό Σύλλογο Λασιθίου στην οικογένεια του Αντώνη εφόσον το επιθυμεί

lazaros lazaros