Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά ετοιμάζεται να φιλοξενήσει ο Ωρωπός το Σάββατο 27 Ιουνίου 2026 στις 21:00, στο τέρμα των ΚΤΕΛ Ωρωπού, δίπλα στη θάλασσα, σε μια εκδήλωση που υπόσχεται να ξυπνήσει μνήμες, συναισθήματα και αγαπημένες μελωδίες.
Με τίτλο «Ήτανε μια φορά… στην παραλία του Ωρωπού», η εκδήλωση διοργανώνεται με τη συμμετοχή της χορωδίας του Συλλόγου Κρητών Ωρωπού, σε συνεργασία με το Τμήμα Πολιτισμού του Δήμου Ωρωπού.
Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει τραγούδια που άφησαν το δικό τους αποτύπωμα στον χρόνο Τραγούδια που συνόδευσαν στιγμές, εποχές και αναμνήσεις.
Η μουσική, σε ένα σκηνικό δίπλα στο κύμα, αναμένεται να δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα νοσταλγίας αλλά και συλλογικής συγκίνησης.
Τη μουσική διεύθυνση της βραδιάς έχει η μαέστρος Αθανασία Καρελιώτη, η οποία θα καθοδηγήσει τη χορωδία σε ένα πρόγραμμα μελωδικό και ιδιαίτερα συναισθηματικό.
Η εκδήλωση δεν αποτελεί μόνο μια πολιτιστική δράση, αλλά και μια ευκαιρία συνάντησης της τοπικής κοινωνίας μέσα από τη δύναμη της μουσικής, της παράδοσης και της κοινής μνήμης.

Ξεχωριστή και αναμενόμενη θα είναι επίσης η απαγγελία του Θεόδωρου Γιαννακόπουλου, η οποία αναμένεται να προσδώσει έναν ιδιαίτερο λογοτεχνικό και συναισθηματικό τόνο στη βραδιά.


