Ανατολική Αττική
ΑΘΛΗΤΙΚΑΕΛΛΑΔΑΡοή ειδήσεων

EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Θεαματικό επετειακό ξεκίνημα

Αντάξια του επετειακού χαρακτήρα του 70ου ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις αποδείχτηκε η υπερειδική διαδρομή στην Πλατεία Νερού, όπου ταχύτερος ήταν ο Rovanpera

To επετειακό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το 70ο στην ιστορία της χώρας μας στο WRC, ξεκίνησε με την υπερειδική της Πλατείας Νερού, αμέσως μετά την πανηγυρική τελετή εκκίνησης κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanperaήταν εκείνος που πήρε την πρώτη ειδική του φετινού αγώνα, έστω και αν η νίκη αυτή δεν του προσφέρει και πολλά επί της ουσίας, καθώς η διαφορά που εξασφάλισε είναι μόλις τριών δεκάτων.

Παρόλα αυτά η επικράτησή του αυτή έχει μεγαλύτερο, σημειολογικό, χαρακτήρα. Ήρθε μπροστά από τρία Hyundai i20N Rally1 που βρέθηκαν στις τρεις θέσεις πίσω από τον Φινλανδό και στην πραγματικότητα ξεκίνησαν το φετινό Ακρόπολις, εκεί που σταμάτησαν το περσινό. Σε ένα πλήρες podium.

Τα Hyundai i20N έδειξαν ιδιαίτερη ευκολία να κινηθούν στα σφιχτά και όχι τόσο βολικά, αλλά σίγουρα θεαματικά σημεία της διαδρομής των 1.480 μ. στο παραλιακό μέτωπο της Καλλιθέας. Ο Esapekka Lappi, ο Thierry Neuville και ο Dani Sordo στριμώχτηκαν με μικρές διαφορές μεταξύ τους πίσω από τον Rovanpera και εμπρός από το Ford Puma του Ott Tanak που ολοκλήρωσε με τον 5ο καλύτερο χρόνο.

Ιστορικό ράλι

Η EKO Super Special Stage της Πλατείας Νερού ήταν ένα όμορφο σκηνικό που είχαν στήσει οι διοργανωτές με τα σύννεφα του αναστατωμένου Αττικού ουρανού να δημιουργούν εξαιρετικές εικόνες, οι οποίες ταξιδεύουν ήδη σε όλη τη Γη.

Οι εξέδρες ουσιαστικά γέμισαν και το μοναδικό που έλειψε ήταν ο παλμός από τους σχεδόν 6.000 θεατές που βρέθηκαν στις κερκίδες και άλλους τόσους ή και περισσότερους που κατέκλυσαν τα σημεία από τα οποία μπορούσε κανείς να παρακολουθήσει χωρίς εισιτήριο τα αγωνιστικά στα περάσματά τους.

Πριν βρεθούν στην Καλλιθέα, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα είχαν ξεκινήσει επισήμως το φετινό Ακρόπολις, με το τελετουργικό σκέλος της εκκίνησης κάτω από την Ακρόπολη. Μια τελετή που είναι κομμάτι του παγκοσμίου πρωταθλήματος ιστορικά και εδώ και  70 χρόνια έχει αποτελέσει κίνητρο για πολλούς οδηγούς να βρεθούν στον αγώνα της Ελλάδας.

Στην Ακρόπολη βρέθηκαν όλες οι εξέχουσες προσωπικότητες του πρωταθλήματος, αρχής γενομένης του προέδρου της FIA, Mohammed Ben Sulaye, καθώς επίσης και ο πολιτικός κόσμος της χώρας με πρώτο και καλύτερο τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση που έχει και  την πολιτική ευθύνη της διοργάνωσης.

Και τώρα βουνό

Με αυτόν τον τρόπο ξεκίνησε ο επετειακός αγώνας της Ελλάδας που αύριο μεταφέρεται στην Πελοπόννησο για δύο περάσματα από το Λουτράκι και ένα από τα Πίσσια, πριν φτάσει στην Φθιώτιδα μέσω της Λιβαδειάς και της Ελάτειας που αποτελεί την τελευταία ειδική του σκέλους της Παρασκευής.

Στην πρώτη πλήρη αγωνιστική ημέρα του αγώνα ο Rovanpera ξεκινά πρώτος και αυτό δεν είναι καθόλου καλό για τις φιλοδοξίες του να επαναλάβει μια νίκη, όπως αυτή που είχε κατακτήσει το 2021. Θα αντιμετωπίσει τα δύσκολα χώματα της ελληνικής υπάιθρου ή την λάσπη, αναλόγως τις καιρικές συνθήκες και αυτό σίγουρα αφήνει περιθώρια για απρόσμενα αποτελέσματα και εκπλήξεις.

Εξάλλου το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μόλις τώρα ξεκίνησε και έχουμε μπροστά μας σχεδόν 300 αγωνιστικά χιλιόμετρα στα οποία μπορεί να συμβούν τα πάντα.

 


Εδώ θα βρείτε τα συνολικά αποτελέσματα της υπερειδικής.
πηγη:topgear.gr

 

 

 

 

 

Σχετικές αναρτήσεις

Παρουσίαση του συνδυασμού Σύγχρονη Πολιτεία – Συνεργασία Ενεργών Πολιτών από τον Ευαγγ. Μπουρνούς

lazaros lazaros

Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Ελλάδα

lazaros lazaros

Καπραβέλος: Οι 3 λόγοι που έχουμε πρωτιά στις ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις – «Καμπανάκι» για την κλεμπσιέλλα της πνευμονίας

lazaros lazaros