Ανατολική Αττική
Ροή ειδήσεων

Νέα πλοία: Αυξάνεται ο στόλος της ακτοπλοΐας.

Το εν λόγω πλοίο συνιστά ένα από τα νεότερα και πιο σύγχρονα πλοία που θα δραστηριοποιούνται στις ελληνικές θάλασσες. Παράλληλα θα συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του νησιωτικού συμπλέγματος που θα δραστηριοποιηθεί, στην βελτίωση των συγκοινωνιακών αναγκών και της τροφοδοσίας των τοπικών κοινωνιών.

Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 2006 στα Ισπανικά Ναυπηγεία Barrera, είναι εκ κατασκευής προσαρμοσμένο με όλους τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και πρότυπα ασφαλείας και διαθέτει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: ολικό μήκος 130,43 μ. πλάτος 21,6 μ. βύθισμα 5 μ., δυνατότητα μεταφοράς 330 ΙΧ ή 60 Φ/Γ, 1600 επιβατών, έχει μέγιστη ταχύτητα 24,5 κόμβων και φέρει πτερύγια ευστάθειας (Stabilizers). Με την ολοκλήρωση των εργασιών προσαρμογής του στα ελληνικά δεδομένα θα διαθέτει καμπίνες επιβατών, κυλιόμενες κλίμακες, σαλόνια διακεκριμένης και οικονομικής θέσης, καθίσματα αεροπορικού τύπου, καταστήματα, άνετους κοινόχρηστους χώρους, και όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για ένα ασφαλές, γρήγορο και άνετο ταξίδι, όλο το χρόνο, ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες.


Από τον Απρίλιο του 2021, με την ανακοίνωση της πώλησης τεσσάρων πλοίων στη Seajets, η Golden Star Ferries γύρισε σελίδα προβαίνοντας στην αγορά πλοίων, που ενσωματώνονται σταδιακά στην Ελληνική Ακτοπλοΐα.

Ειδικότερα, προστέθηκαν στα ήδη επιτυχημένα SUPERFERRY (2015) και SUPER EXPRESS (2019), τα ANDROS QUEEN (2023) και GOLDEN PRINCESS (2023), ενώ με την αγορά του VOLCAN DE TABURIENTE αποκαλύπτεται το επενδυτικό σχέδιο της Golden Star Ferries, που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Capital

 

Σχετικές αναρτήσεις

Συναγερμός στο Αεροδρόμιο Λάρνακας λόγω ύποπτου επιβάτη

lazaros lazaros

Ασφαλιστικό: Όλες οι αλλαγές που έρχονται το 2024

lazaros lazaros

Ομολογία ήττας από τον αρχηγό του Ουκρανικού στρατού, Zaluzhny: Η Ρωσία νικά, πέσαμε σε παγίδα φθοράς – Κίνδυνος καταστροφής

lazaros lazaros