Ανατολική Αττική
Ροή ειδήσεων

«Πικέρμι 123»Ενημερωτική παρουσίαση στο Γυμνάσιο & Δημοτικό Πικερμίου για το Ερευνητικό Έργο

Ενημερωτική παρουσίαση και πιλοτικό εργαστήριο συμμετοχικού σχεδιασμού στο Γυμνάσιο Πικερμίου για το Ερευνητικό Έργο «Πικέρμι 123»

Ενημερωτική παρουσίαση και πιλοτικό εργαστήριο συμμετοχικού σχεδιασμού με τους μαθητές της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου του Πικερμίου έγιναν την Πέμπτη 28-2-2024 για την γνωριμία τους, όπως και της εκπαιδευτικής κοινότητας, σχετικά με το Ερευνητικό Έργο Καινοτομίας «“Πικέρμι 123”: Δημιουργία Εμβληματικού Θεματικού Πάρκου Παλαιοντολογίας, στη Δημοτική Ενότητα Πικερμίου του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, έργο παγκόσμιας σημασίας, με ανάδειξη της Ταυτότητας Τόπου και χαρακτηριστικά Καινοτόμου Σχεδιασμού τετραπλής έλικας».

Η Διευθύντρια κ. Τριανταφυλλίδη και η Υποδιευθύντρια κ. Μίχου και άλλα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας του σχολείου υποδέχθηκαν τα μέλη της Κύριας Ερευνητικής Ομάδας του Ερευνητικού Έργου «Πικέρμι 123» κ. Νικόλα Τσουκαλά, γεωλόγο-παλαιοντολόγο και εκπαιδευτικό, την κ. Ζωγραφιά Γιακουβάκη, συντονίστρια του Έργου, και τον ερευνητή κ. Μιχάλη Μπούργο.

Μετά από συζήτηση ενημέρωσης με τις/τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου συγκεντρώθηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων όπου έγινε προβολή κατάλληλα διαμορφωμένου power point και ο παλαιοντολόγος κ. Τσουκαλάς τους παρουσίασε το αντικείμενο της επιστήμης της παλαιοντολογίας, με ειδική αναφορά στα ευρήματα του Πικερμίου που εντυπωσίασαν πολύ τα παιδιά.

Στη συνέχεια, από τα μέλη της ερευνητικής ομάδας κ. Γιακουβάκη και κ. Μπούργο παρουσιάστηκε στους μαθητές η ιδέα της δημιουργίας του Εμβληματικού Θεματικού Πάρκου Παλαιοντολογίας Πικερμίου, και οργανώθηκε πιλοτικό εργαστήριο συμμετοχικού σχεδιασμού.

Από τις εκπαιδευτικούς του σχολείου αναφέρθηκε ότι η παρουσίαση του Ερευνητικού Έργου Πικέρμι 123 και το πιλοτικό εργαστήριο συμμετοχικού σχεδιασμού πρόσφερε ένα πολύτιμο μάθημα στα παιδιά, καθώς για πρώτη φορά ερωτήθηκαν τα ίδια τα παιδιά για μία μεγάλη πολυλειτουργική εγκατάσταση στην περιοχή, που θα αφορά το μέλλον του τόπου και το δικό τους, και η γνώμη τους αυτή εισακούστηκε και καταγράφηκε. Το πιλοτικό εργαστήριο συμμετοχικού σχεδιασμού αποτέλεσε μία πρόταση προπαρασκευής για την κοινωνική τους υπόσταση ως ενεργοί πολίτες.

Η δημιουργική επίσκεψη αυτή αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχεδιασμό συναντήσεων – διαδραστικών συζητήσεων, με σκοπό την ενεργοποίηση όλων των ελίκων της καινοτομίας τετραπλής έλικας. Επιστημονική κοινότητα, τεχνοκράτες, διοίκηση, εκπαίδευση, πολίτες, επιχειρήσεις, συλλογικότητες, ΜΜΕ, καλούνται να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν από κοινού το Θεματικό Πάρκο Παλαιοντολογίας στο Πικέρμι, ένα σύγχρονο και εμβληματικό έργο καινοτομίας

Ενημερωτική παρουσίαση και πιλοτικό εργαστήριο συμμετοχικού σχεδιασμού στο 2ο Δημοτικό Πικερμίου για το Ερευνητικό Έργο «Πικέρμι 123»

Ενημερωτική παρουσίαση και πιλοτικό εργαστήριο συμμετοχικού σχεδιασμού με τους μαθητές της Δ’ και Ε’ Τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου του Πικερμίου έγιναν την Παρασκευή 29-2-2024 για την γνωριμία τους, όπως και της εκπαιδευτικής κοινότητας της περιοχής, με το Ερευνητικό Έργο Καινοτομίας «“Πικέρμι 123”: Δημιουργία Εμβληματικού Θεματικού Πάρκου Παλαιοντολογίας, στη Δημοτική Ενότητα Πικερμίου του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, έργο παγκόσμιας σημασίας, με ανάδειξη της Ταυτότητας Τόπου και χαρακτηριστικά Καινοτόμου Σχεδιασμού τετραπλής έλικας» αλλά και τις διαδικασίες συμμετοχικού σχεδιασμού.

Η Διευθύντρια του σχολείου κ. Παναγιώτα Αγγελίδου και τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας υποδέχθηκαν τα μέλη της Κύριας Ερευνητικής Ομάδας του Ερευνητικού Έργου κ. Νικόλα Τσουκαλά, γεωλόγο-παλαιοντολόγο και εκπαιδευτικό, την κ. Ζωγραφιά Γιακουβάκη, συντονίστρια του Έργου, και τον ερευνητή κ. Μιχάλη Μπούργο. Ιδιαιτέρως ευχαριστούμε τις εκπαιδευτικούς κ. Κοκοντίνη , κ. Μοτσάκου  και κ. Σταμάτη για τη συνεργασία τους στις συλλογικές δραστηριότητες.

Μετά από συζήτηση ενημέρωσης με τις/τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού και οι μαθητές της Ε’ Δημοτικού παρακολούθησαν διαδοχικά στις τάξεις τους προβολή κατάλληλα διαμορφωμένου power point και ο παλαιοντολόγος κ. Τσουκαλάς τους παρουσίασε το αντικείμενο της επιστήμης της παλαιοντολογίας, με ειδική αναφορά στα ευρήματα του Πικερμίου που εντυπωσίασαν πολύ τα παιδιά.

Στη συνέχεια, από τα μέλη της ερευνητικής ομάδας κ. Γιακουβάκη και κ. Μπούργο παρουσιάστηκε στους μαθητές η ιδέα της δημιουργίας του Εμβληματικού Θεματικού Πάρκου Παλαιοντολογίας Πικερμίου, και οργανώθηκε πιλοτικό εργαστήριο συμμετοχικού σχεδιασμού. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν ιδιαίτερα πού τους ζητήθηκε να αφήσουν ελεύθερη την φαντασία και την επιθυμία τους όσον αφορά το Θεματικό Πάρκο Παλαιοντολογίας.

Η δημιουργική επίσκεψη αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχεδιασμό συναντήσεων – διαδραστικών συζητήσεων, με σκοπό την ενεργοποίηση όλων των ελίκων της καινοτομίας τετραπλής έλικας. Επιστημονική κοινότητα, τεχνοκράτες, διοίκηση, εκπαίδευση, πολίτες, επιχειρήσεις, συλλογικότητες, ΜΜΕ, καλούνται να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν από κοινού το Θεματικό Πάρκο Παλαιοντολογίας στο Πικέρμι, ένα σύγχρονο και εμβληματικό έργο καινοτομίας.

 

 

Σχετικές αναρτήσεις

Γάζα: Ο αμερικανικός στρατός άρχισε την κατασκευή προβλήτας

lazaros lazaros

Το Ελ Νίνιο ξεκίνησε στον Ειρηνικό – Τι πρέπει να περιμένουμε στην Ευρώπη

lazaros lazaros

Ο νέος «χάρτης» της Βουλής μετά τη διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ: Έδρες και αριθμός βουλευτών

lazaros lazaros